• head_banner
  • head_banner

News

Chì sò i tipi di accappatoi

Chì sò i tipi di Bathrobe1

1. Accappatoi di flanella

FlanellaAccappatoihè fattu di tela di flanella suave, stu tipu di tela ci mantene u calore per a so fura calda, chì hè adattatu per l'usu invernu.

Chì sò i tipi di Bathrobe2

2. Accappatoio di velluto tagliato a tela semplice

U cuncepimentu chic è generoso di u collu di velluto di tagliu di tela pianu aghjunghje à l'incantu di moda diaccappatoi, è hè un pruduttu persunalizatu per hotel di alta stella.

Chì sò i tipi di Bathrobe3

3. Accappatoio waffle

U waffle hè suave è cunfortu à u toccu.U so disignu simplice è vivace è u toccu ligeru è flessibile facenu a prima scelta per a primavera è u vaghjimu, è hè più adattatu per l'alberghi di divertimentu è resort.

Chì sò i tipi di Bathrobe4

4. Accappatoio waffle in spugna doppia faccia

U tessulu di l'accappatoi in spugna doppia faccia hè delicatu è morbidu, delicatu è croccante, è a spugna interna hè morbida è cunfortu, è hà una bona assorbimentu d'acqua, facendu a pelle comoda è piacevule.

Chì sò i tipi di Bathrobe5

5. Accappatoio di velluto tagliato jacquard

L'accappatoio di velluto tagliato jacquard hè più elegante di una spugna ordinaria, 100% tessuto di velluto tagliato in cotone, tocco vellutato, morbido e confortevole.

Chì sò i tipi di Bathrobe6

6. Accappatoi doppiu di spugna

Adopta una sartoria integrata tridimensionale è un prucessu di cucitura ultra-largu di cucitura in doppia sicurezza aduprata apposta per i pezze di l'hotel, chì hè di alta qualità, bella apparenza, è moda è generosa.

Chì sò i tipi di Bathrobe7

7. Accappatoi di seta

Robe satinata di seta fatta di Tessutu Silky Lightweight stain.Smooth à u toccu, bellachì hè adattatu per e donne di notte cresciute, è più accoltu per a stagione estiva

Precauzioni

L'accappatoi deve esse lavatu spessu per impediscenu a crescita di battìri è affettanu a vostra salute.Inoltre, aduprate un detergente ligeru o una lavatrice in polvere durante a pulizia, è lavate à a temperatura di l'ambienti.L'accappatoi deve esse postu pianu dopu l'usu è lavatu per prevene arrughe.È mantene u locu di almacenamentu seccu è pulitu per evità a crescita bacteriana, è evite u stiratura à alta temperatura.Dopu à lavà, hè megliu secca l'accappatu in un locu frescu per evità u sole direttu.Quandu si pulizzianu i panni di peluche, hè megliu aduprà a pulitura secca per prevene danni à e bobine è distrughjenu a dulcezza di a superficia.


Tempu di Postu: Apr-06-2022