• head_banner
  • head_banner

News

Set di cuscini di viaghju

U cuscinu di viaghju è a manta hè un pruduttu fattu di tela 100% poliester, chì hè custituitu da una borsa di zipper esterna è una manta interna.

Ci hè uni pochi di motivi per chì a ghjente preferisce sempre più cuscini di viaghju:

1. Praticità.Per quelli chì viaghjanu o viaghjanu per affari, u set di cuscini di cuscini di viaghju hè assai praticu.Quandu u riposu, pò esse usatu cum'è cuscinu o cum'è manta per mantene u corpu caldu.

2. Portabilità.Per quelli chì viaghjanu o viaghjanu, a portabilità di u pruduttu hè assai impurtante.Perchè u set di cuscini di viaghju hà un disignu 2-in-1, occupa assai pocu spaziu.È ci hè una tela di poliester in u reversu di a manta di cuscinu di viaghju cun un moschettone in l'angulu superiore manca, a ghjente pò esse appiccicata nantu à una valigia o appiccà in un saccu, cusì hè assai cunvenutu per a ghjente di trasportà è ùn piglià troppu spaziu.

3. Cunfortu.Per e persone chì viaghjanu o viaghjanu in affari, hè assai impurtante per assicurà a cunsulazione di u viaghju chì sò in un bonu statu.U set di cuscini di cuscini di viaghju hè fattu di tela 100% poliester super morbida è calda, sia e persone l'utilizanu cum'è un cuscino o una manta, sempre darà à e persone una sensazione calda è cunfortu, chì pò migliurà efficacemente a qualità di u riposu di e persone durante u viaghju.

U set di cuscini di cuscini di viaghju ùn hè micca solu un articulu caldu, ci sò parechje cumpagnie chì customizanu u logu di l'impresa nantu à u cuscini di cuscini di viaghju per dà à l'invitati cum'è un rigalu di cumpagnia, chì hè una grande idea, quandu a ghjente usa a manta di cuscini di viaghju. set, People sempre pensa à cumpagnii chì dà rigali.Allora avà più è più cumpagnie è individui cumincianu à prestu attenzione à i cuscini di cuscini di viaghju.Perchè alcuni stili di cuscini di viaghju cumuni sò patentati da alcune cumpagnie, quandu persunalizemu cuscini di cuscini di viaghju, avemu bisognu di aghjunghje parechji disinni innovatori è pratichi per evitari.

persunalizà 1

 

persunalizà 2

 

persunalizà 3


Tempu di post: Jul-13-2022