• head_banner
  • head_banner

News

Comunicatu di stampa di tuta da sci

Classificazione di tute da sci:

Splittute da scisò i più cumuni, cù una bona cunvenzione è una forte collocazione, è sò cunsigliati.I vestiti di sci split sò spessu accoppiati cù bavaglini a cintura alta per impedisce a neve di entre.

U più grande vantaghju di u vestitu di ski d'una sola pezza hè di impedisce a neve di versà in a cintura quandu cascate, ma a cunvenzione hè assai ridutta.

Classificazione di tute da sci:

U stilu chjamatu regularmente hè u più cumuni, simplice è eleganti, adattatu per tutti l'età.

I mudelli di moda sò soprattuttu pullovers, chì pareanu sweaters.Hè più adattatu per i ghjovani à ghjucà veneer, perchè u veneer hè relativamente frescu, è cù vestiti di ski loose, pare più di moda è energicu.

1

Stili di vestiti da sci:

Regular, trendy

U stilu chjamatu regularmente hè u più cumuni, simplice è eleganti, adattatu per tutti l'età.

I mudelli di moda sò soprattuttu pullovers, chì pareanu sweaters.Hè più adattatu per i ghjovani à ghjucà veneer, perchè u veneer hè relativamente frescu, è cù vestiti di ski loose, pare più di moda è energicu.

2

A struttura di ututa da sci

1: Tagliate

In generale, i vestiti di sci adupranu metudi di sartoria megliu cum'è a sartoria tridimensionale.Un vestitu di sci chì hè troppu strettu limiterà u muvimentu di glide mentre sciate, è un bonu vestitu di sci duverebbe sentu strettu è scioltu quandu u porta.In generale, quandu si stende i braccia, u fronte di u vestitu di ski deve esse un pocu più longu di i vostri polsi.À questu tempu, ùn deve esse micca strettezza o altre sensazione incòmoda in l'armpits, perchè quandu u skiing, i membri superiori seranu in una gamma più grande.In a gamma completa di sport, in particulare per i principianti.

2: riempimentu

A natura di u filler determina a retenzioni di calore di u vestitu di ski, è ancu affetta u pesu, a respirabilità è a cunsulazione di u vestitu di ski.Attualmente, a maiò parte di i vestiti di ski usanu u cuttuni cavu o u cuttuni DuPont cù un insulamentu termale megliu.

3: scollatura

U scollatu di u vestitu di sci hè cuncepitu cù una apertura di u collu altu, chì pò impedisce efficacemente l'entrata di l'aria fridda.Hè nutate ancu chì a cappucciu di certi vestiti di ski pò esse infilata in u collu, causannu un cambiamentu in a forma di u collu è affettendu a cunsulazione di u collu.Per esempiu, u scollatu di certi vestiti di ski ùn hè micca strettu cumminatu cù a pelle per via di l'affucazione di u cappellu, chì facilita l'ingressu di l'aire friddu è riduce u calore di a robba.

4: Manchette

I manichi di i vestiti di sci duveranu esse disignati per esse u collu, è duveranu esse capace di aghjustà a strettezza, è i vestiti di sci più boni duveranu ancu avè guardii di manu per rinfurzà a resistenza di u ventu à i braccialetti è impediscenu l'entrata di neve.

5: zipper

U capu di zipper di u vestitu di sci deve esse fattu u più grande pussibule per facilità a tirata quandu si porta guanti.À u listessu tempu, u disignu di a cucitura intornu à u zipper deve esse simplicemente, ragiunate, è evitendu l'ingrossu, per impediscenu chì l'interlining sia chjappu quandu u zipper hè tiratu.Di sicuru, cum'è sportswear outdoor, i zippers di i vestiti di sci duveranu ancu esse forti è durable.

6 : Plaquette

U zipper à u placket di u vestitu di ski deve esse impermeabile è ventu.

7, cintura

Per i vestiti di sci split (cime), u disignu di a cintura hè necessariu, è ci deve esse cordi o cinture di cintura per impediscenu efficacemente l'aria fridda è a neve chì entranu quandu sò strette.

8: Culore

In quantu à u culore, rossu, aranciu-rossu, giallu è altri culori chì cuntrastanu cù u biancu farà chì u purtatore pare più attraente.À u listessu tempu, pò ancu aumentà a sensazione dinamica di u sci.In ogni casu, in l'ultimi anni, a tendenza di culori più simplici, cum'è u verde scuru è u grisgiu scuru, hà sviluppatu gradualmente.

Caratteristiche di i tute da sci:

1: Impermeabile

Ùn ci hè dubbitu chì avete da trattà cù a neve durante u ski.I principianti ponu cascà spessu.I sperti ponu scià neve in polvere.A neve sarà certamente nantu à u vostru corpu.Se ùn pudete micca fà l'impermeable, a vostra robba sarà prestu umida.U friddu muzzicatu.

L'indice d'impermeabilità di i vestiti di sci varieghja da 5000-20000 mm;

2: Traspirante

Comu diciatu prima, u ski hè un sportu è genera calore.Se u calore in u corpu ùn hè micca espulsu in u tempu, s'acumulerà in questu, a sudazione aumenterà, è a robba d'asciugatura rapida ùn viaghja micca bè.

3

In più di a funzione respirabile di u tessulu, ci sò generalmente zippers sottu à l'ascella è ancu l'internu di e cosce di i vestiti di ski per aumentà a transpirabilità.

4


Tempu di post: 07-07-2022