• head_banner
  • head_banner

News

Manutenzione è Tipi di Tessuti di Asciugamani da Bagno

wps_doc_8

Asciugamani da bagnu sò i nostri bisogni di ogni ghjornu.Hè in cuntattu cù u nostru corpu ogni ghjornu, cusì duvemu avè parechje preoccupazioni per i tovaglioli di bagnu.Una bona qualità Asciugamani di bagnu deve ancu esse cunfortu è antibacterial, cura di a nostra pelle delicatamente cum'è nuvole, è esse impannillatu in dolce è sano dopu à lavà ogni ghjornu.Cum'è u fabricatore di tovaglioli, vi presentà i tipi di tela di i tovaglioli di bagnu è cumu Mantenimentu di i tovaglioli di bagnu.

Ci sò principarmenti 4 tippi di asciugamani di bagnu: tovaglioli di bagnu di fibra di bambù, asciugamani di bagnu in microfibra, asciugamani di bagnu di corallo, è asciugamani di bagnu di cuttuni puri.

1.Asciugamani di bagnu in fibra di bambù: A tovaglia di bagnu in fibra di bambù hè un tipu di bagnu di bagnu sanu chì usa a fibra di bambù cum'è materia prima attraversu un disignu attentu è trasfurmazioni multiple.Un novu tipu di pruduttu tessili di casa chì combina a prutezzione di l'ambiente è a bellezza.Ha una forte tenacità è una caratteristica ultra softness.Intantu hà una funzione antibacteriana, una bona permeabilità di l'aria, una bona igroscopicità è una bona resistenza, etc.

wps_doc_0
wps_doc_1

2.Asciugamani di bagnu in microfibra: a forza di a fibra di u bagnu di microfibra hè cinque volte più forte di a fibra ordinaria.Hà e caratteristiche di l'assorbimentu di l'acqua veloce, l'assorbimentu d'acqua grande, u toccu suave è còmode.

wps_doc_2
wps_doc_3

3. Asciugamani di vellutu di corallo: A spugna di velluto di corallo hè un novu tipu di tela chì hè diventatu populari in l'ultimi anni.A funzione prominente hè a dolcezza è l'absorption d'acqua più altu. U so prezzu hè ancu assai favurevule.

wps_doc_4
wps_doc_5

4 Asciugamani di bagnu di cuttuni puri: Asciugamani di bagnu di cuttuni puri hà un bonu effettu idratante.Bona resistenza à u calore è sana à a nostra pelle, ma a capacità antibacterial hè debule, hè faciule di crià i batteri, i tovaglioli di bagnu di cuttuni puri hè faciule per dannà a salute quandu usemu per un tempu assai longu.

wps_doc_6
wps_doc_7

Allora amparate à mantene a spugna di bagnu hè ancu assai impurtante. Sottu sò qualchi cunsiglii per a cura di i vostri spugna di bagnu in modu chì pudete gode di u massimu cunfortu chì i vostri spugna di bagnu furniscenu per l'anni à vene.

1. Segui l'etichetta di cura, ùn aduprate micca acqua calda è asciugamani di bagnu sopra secchi.Per mantene l'asciugamani morbidi, aduprate a mità di a quantità cunsigliata di detergente per a lavanderia.Ùn versate micca detergente per a lavanderia direttamente nantu à i tovaglioli, perchè questu pò fà chì u detergente per a lavanderia resta nantu à a tovagliola è riduce a so morbidezza. Ùn aduprate micca l'addolcitore di tissuti troppu spessu è evitendu l'addolcitore chì cuntene resina di cannella, chì pò lascià un revestimentu di cera nantu à i tovaglioli è riduce l'acqua. assorbimentu.

2. Lavate i tovaglioli di bagnu scuru è chjaru per separatamente.Quandu lavate i tovaglioli, ùn lavate micca cù tovaglioli chì anu zippers, ganci è buttoni, perchè questu pò dannà i bobine di i tovaglioli di bagnu.Ùn lavate micca a ropa è i tovaglioli di bagnu inseme, postu chì a pelusa da i tovaglioli di bagnu pò stà nantu à a robba è dannu.

3. Quandu si secca l'asciugamani di bagnu, deve esse cumplettamente sbulicatu è ben ventilatu, per evità a crescita di bacteria in u bagnu di bagnu.Inoltre, u lavatu frequente di i tovaglioli di bagnu riducerà ancu a so vita di serviziu.


Tempu di Postu: Dec-13-2022