• head_banner
  • head_banner

News

L'innuvazione è a praticità sò a tendenza di u mercatu di asciugamani di golf

In u mercatu di asciugamani di golf sempre più cumpetitivu, ci sò dui fenomeni à l'attuale, unu hè a cumpetizione di l'omogenizazione, l'altru hè a cuncurrenza di prezzu bassu.

A cumpetizione omogenea significa chì quandu una spugna di golf calda si prisenta in u mercatu, parechji vinditori l'imiteranu, è dopu parechji prudutti simili apparisceranu in u mercatu, risultatu in a diminuzione cuntinua di vendita di ogni venditore.

A cuncurrenza di prezzu bassu si riferisce à u mercatu di prudutti simili troppu, alcuni di i novi venditori, a vendita di i prudutti hè assai bassu, in questu casu, certi venditori riducendu i prezzi per ottene un vantaghju competitivu, questu hà purtatu à ogni venditore bisognu di taglià i prezzi per novi invitati, distrughjerà tuttu u mercatu di asciugamani di golf, causannu danni à l'interessi di tutti i venditori.

In questu casu, i venditori anu da vene cun prudutti novi innovatori è utili si volenu acquistà un vantaghju cumpetitivu.I nostri ospiti una spugna di golf da dui aspetti à l'innuvazione di spugna di golf, da una banda, nantu à a spugna di golf aghjunghjenu novu materiale, a funzione di u spugna di golf riccu, da l'altra parte u modu fissu di l'innuvazione di spugna di golf, sia per scuntrà i bisogni di a spugna di golf à aduprà, è pò fà u novu pruprietariu di spugna di golf hè unicu.

Di sicuru, per u sviluppu di novi tovaglioli di golf, a necessità preliminare di persunalizà i campioni per a prova, in modu di aghjustà u disignu di u produttu di ordini di batch, per ottene prudutti satisfactori.

À u listessu tempu, per via di l'altu moQ di l'accessori ligati à l'asciugamani di golf, u moQ di tovaglioli di golf di novu sviluppu hè di solitu altu, cusì u metudu di sviluppà novi prudutti per occupà u mercatu hè adattatu per i venditori cù un gran numaru di ordini. .

asciugamani di golf 1
asciugamani di golf 2
asciugamani di golf 3

Tempu di Post: 31-May-2022