News

Home Essentials - Manta TV Wearable

未标题-2

 

Quandu stendu nantu à u lettu o u divano, leghjendu, fighjendu a TV, o ghjucate à i ghjoculi, spessu pigliate un friddu perchè e mantelli ordinarii ùn ponu micca copre e spalle è e braccia?Quandu travagliate l'overtime, vulete veramente una manta chì pò mantene u calore è travaglià convenientemente?

Dunque, u wearableManta TVhè natu.Perchè a manta TV wearable risponde à i bisogni di parechji "pigri", secondu l'analisi di i feedback di l'utilizatori, a ghjente piace à stà in casa è fighjà a TV è navigà in Internet.Imbulighjate stu tipu di manta purtata hè assai còmuda è calda.

A manta wearable pò imballà tuttu u corpu di una persona.Ùn hè micca solu praticu, ma ancu divertente.Cum'è u so altru nome "manta pigra" chì hè assai populari.

Cum'è un anzianu fabricatore di coperte, oghje mi piacerebbe presentà un pocu di cunniscenze nantu à e coperte pigri è alcune di e nostre coperte TV wearable più vendute.

TESSUTU DI COPERTA WEEARABLE

Manta à una sola stratai tessuti sò generalmente di flanella o di corallo, chì hè adattatu per l'usu di primavera o vaghjimu.A manta doppia strata avarà ancu una capa interna di fleece Sherpa suave, chì hè adattatu per l'usu invernale.

CLASSIFICAZIONE DIWEARABLECOPERTE

Classificatu da u stilu di a manta, pò esse divisu in stili brevi è longhi, cappucciu è senza cappucciu, longhi è short-sleeved.Classificati da u culore, pò esse divisu in pianu è stampatu.Inoltre, seranu veramente diffirenti in certi dettagli, cum'è stile di sacchetta, cuncepimentu di bracciale, etc.

图片2
图片3

Sottu vi ricumanderaghju i nostri duistili più venduti: una manta longa pigra à una sola strata, una manta di moda in doppia strata.

U primu hè una manta ind'è una sola capa chì u tela hè un tela di flanella di poliester, stu tessulu hè assai suave è caldu, ùn hè micca faciule torciatu quandu l'avemu in u nostru corpu.Stu disignu hà u collu altu, a manica longa è a lunghezza tutale per prutege u nostru corpu luntanu da u friddu, ancu cù a sacchetta di canguro, hè faciule per tene i nostri accessori, cum'è telefoni o telecomando TV.

Allora serà u doppiu stratu, basatu annantu à u disignu classicu, u disignu di doppia strata più caldu è adattatu per u clima fretu, pò ancu fà u disignu di stampa nantu à a capa esterna per fà a manta più culurita.Stu disignu hà ancu un cappucciu, cusì pò ancu prutege a nostra orechja è a testa.Riguardu à a lunghezza, sta lunghezza media hè più faciule per noi di marchjà in a nostra casa.

图片4
图片5
图片6

Allora a manta purtata hè assai utile per e persone per rilassate in casa.Quandu vi ripusate, vi permette di stà cunfortu nantu à u divano ancu in l'invernu friddu.Sè site interessatu in questa manta, per piacè cuntattateci.

图片7
图片8
图片9
图片10

Tempu di post: 16-Jan-2023