• head_banner
  • head_banner

News

Tassel Classic Timeless

Quandu si tratta di tassel, cù i pinsamenti sò: misteru, nubiltà, libertà, romanza... U tassel, chì hè stata dotata di significati multipli, hà passatu per una longa storia è occupa sempre una grande zona di u circhiu di a moda.Sia in vestiti tessuti o vestiti di maglia, a so figura elegante pò esse vistu.

Franca Sozzani, redattrice in capu di Vogue Italia, hà dettu una volta: "U Tassel ùn sparirà micca, tornerà sempre, in ogni modu".Ancu s'ellu hà attraversatu alti è bassi, u designer ùn hà mai firmatu l'innuvazione tecnologica applicata à u disignu di tassel.

Classic Timeless Tassel2
Tassel Classic Timeless3

L'elementu tassel hè ancu diversificatu in u disignu diasciugamani da spiaggia.A funzione principale di a tovagliola di spiaggia hè di mette nantu à a spiaggia, una parte pò esse usata per mette nantu à a sabbia, è l'altra parte pò esse usata per isolà a marea è a sabbia, è a ghjente pò stendu nantu à ellu è piglià u sole. spiaggia.Quandu l'elementi di tassel sò cumminati, a tovagliola di spiaggia hà da ghjucà un rolu decorativu in a vita di ogni ghjornu.U tassel flutterà in u ventu quandu mette nantu à una spugna di spiaggia cù tassel.

Ci sò principarmenti 3 tippi di nappa in u mercatu, sò tovaglioli di spiaggia stampati rotondi cù nappa, asciugamani di spiaggia purtati cù nappa è tovaglioli di spiaggia rettangulu in stile turcu cù nappa.

Asciugamano da spiaggia rotondo stampato con nappa

Tassel Classic Timeless4
Classic Timeless Tassel5
Tassel Classic Timeless6

Per a tovagliola di spiaggia tonda, ci sò principalmente 2 tessuti, unu hè di cuttuni, un latu serà un latu di velluto cù un mudellu stampatu cù a tecnulugia di stampa attiva, è un altru latu serà spugna bianca.

Per una microfibra, a diferenza hè chì u mudellu di stampa serà stampatu nantu à uasciugamano da spiaggiaaduprendu stampa digitale, tramindui sti 2 tissuti sò durable è ponu me cumminata cù tassel.

Asciugamano da spiaggia indossabile cù nappa

Per un asciugamano da spiaggia portabile, a nappa serà aghjuntu à u fonduasciugamano, cum'è un vestitu.A tela di a tovagliola pò ancu esse in tela di cuttuni o microfibra cum'è l'imagine quì sottu.

Tassel Classic Timeless7
Tassel Classic Timeless8
Tassel Classic Timeless9

Asciugamano da spiaggia in stile turcu rettangulu

Questu hè un tipuasciugamano da spiaggiahè fattu di cuttuni è poliester mistu, mantene a caratteristica di pesu ligeru, senza sabbia è portable.U tassel in 2 estremità di a tovagliola face ancu a toalla più classica è di moda.Inoltre, Ci sò opzioni multi-culore per questa spugna di spiaggia in stile turcu.

Tassel Classic Timeless10
Tassel Classic Timeless11

Sè avete bisognu di a tovagliola di spiaggia o vulete aghjunghje un elementu speciale cum'è una nappa in u disignu di a tovagliola di spiaggia, per piacè.cuntatta ciogni mumentu, avemu da scuntrà u vostru esigenza secondu daa nostra ricca esperienzain stu campu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022